You've strumbled to my wishland. you can wish anything here+Follow me or go Home ?
//WishLand
Author Story Linkies Credits
wakakaka wakikikikikiki! birthday yo!
Tuesday 8 November 2011 | 23:59 | 0 comments
heeeeeellllllloooooowwwwww semuaaaaa! saya seorang budak yang sudah mencapai umur 15 tahun sekarang.tarikh tetapnya umur sebagai seorang yang berumur 15 tahun ialah pada s November 2011 yang lalu.ehe..tapi, birthday kali ini tidak seperti tahun lalu. There is no present and birthday song from my bestiest. huh, anyway nasib baik la my ladyboss a.k.a mamy tercinta, mdm. Stalia Ubong balik ke bintulu sebelum hari tersebut..adala penghibur hati yang hampa ini..hehe. =D..sambut birthday pulak kat longhouse..first time sambut kat sana..malangnya tak sambut pada hari tersebut terpaksa sambut 6hb..sebab ada orang kawen padahari tersebut..heheh..punya la seronok bila dapat sambut kat longhouse..cousin-mazen semua ada waktu tu...heheh...tak pasal2 merekabuat muka saya merah padan..berlari macam keretapi mengelilingi say..maluma..semua mata tertumpu kat saya..saya jadi macam tunggul berdiri kat tengah2..huh...keknya pulak perisa vannila..favourite gitu!!its a Tiramisu!awww!heheh...licin keknya sayang..bukan dimakan tapi digunakan untuk memalit muka masing-maisng...begitula gelagat saudara mara kuyang penuh dengan kegilaan mereka...sepotong kek saja saya dapat makan...hari tu saya tido awal..sebab flu..makan ubat flu then terus tido..best nya hari tu..sampai termimpi-mimpi aku dibuatnya..

slyvia sayangss :)